Ціни на нафту майже не змінилися у вівторок, 20 травня, оскільки трейдери оцінювали вплив на пропозицію можливого зриву переговорів між США та Іраном щодо ядерної програми Тегерана, високого попиту в Азії та обережних перспектив макроекономіки Китаю.
Про це повідомляє Reuters.
Ф'ючерси на нафту марки Brent знизилися на 6 центів, до 65,48 долара за барель. Ф'ючерси на американську нафту West Texas Intermediate зросли на 1 цент, до 62,7 долара.
Дискусії щодо ядерної програми Ірану «ні до чого не призведуть», якщо Вашингтон наполягатиме на тому, щоб Тегеран повністю скоротив діяльність зі збагачення урану, цитують державні ЗМІ в понеділок заступника міністра закордонних справ Маджида Тахтраванчі.
Ці заяви пролунали після того, як спеціальний посланець США Стів Віткофф у неділю повторив, що Вашингтон вимагатиме, щоб будь-яка нова угода включала пакт про утримання від збагачення, що є передумовою для розробки ядерних бомб.
Угода проклала б шлях до послаблення санкцій США та дозволила б Ірану збільшити експорт нафти на 300 тис. барелів - до 400 тис. барелів на добу, сказав аналітик StoneX Алекс Ходес.
Ціни також підтримувалися очікуваннями щодо стабільного попиту в найближчій перспективі на тлі високої рентабельності переробки в Азії.
«Азійський цикл купівлі розпочався дуже м’яко, але висока маржа та завершення технічного обслуговування все ще мають сприяти розвитку», – сказав аналітик Sparta Commodities Ніл Кросбі.
Згідно з даними LSEG, середня маржа комплексної нафтопереробки в Сінгапурі, яка є регіональним показником, у травні коливалася на рівні понад 6 доларів за барель, що вище середнього показника у квітні – 4,4 долара за барель.
Однак зниження суверенного рейтингу США агентством Moody's погіршило економічні перспективи найбільшого у світі споживача енергії, що спричинило зростання цін на нафту.
У п'ятницю рейтингове агентство знизило суверенний кредитний рейтинг США на один щабель, посилаючись на побоювання щодо зростання боргу країни в розмірі 36 трильйонів доларів.
Додатковий тиск на ціни на нафту чинили дані, що свідчать про уповільнення зростання промислового виробництва та роздрібних продажів у Китаї, найбільшому світовому імпортері нафти, оскільки аналітики очікують уповільнення попиту на паливо.