85% ритейлерів США збираються запровадити криптовалютні платежі

Понад 85% продавців у США вважають запровадження криптоплатежів своїм стратегічним пріоритетом, при цьому майже три чверті респондентів планують розпочати приймати платежі у криптовалюті або стейблкоінах протягом наступних 24 місяців.

Как мировые ритейлеры избегают стагнации, используя новые технологии -  RETAIL PLATFORMAПро це йдеться у дослідженні щодо криптовалютних платежів, яке проводилося з 3 по 16 грудня, взяли участь 2000 керівників найвищої ланки американських роздрібних компаній, повідомляє Deloitte.

Прикметно, що інтерес до криптовалют переважає у молодого покоління.

У дослідженні також йдеться, що витрати на криптоінфраструктуру значно збільшаться, оскільки понад 60% респондентів повідомили, що протягом 12 місяців розраховують встановити бюджет більш ніж у $500 тисяч для забезпечення проведення криптоплатежів.

Проте більше половини (52%) продавців не планують володіти криптовалютами безпосередньо, а використовувати різноманітні платіжні системи, які конвертували б цифрові активи у фіат.

Крім того, респонденти вказали на численні перешкоди для ухвалення платежів у криптовалюті. Основні побоювання продавців викликає безпеку клієнтів платіжних платформ – 43%. Ще 37% респондентів турбує нормативно-правова база, що змінюється. Нестабільність ринку цифрової валюти є основним бар'єром для 36%.

ДОСТУП ДО ФІНАНСОВИХ РИНКІВ ТА АНАЛІТИЦІ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
зареєструйтеся та отримайте 7 днів безкоштовно
Реєстрація
asd